sklep@senso24.pl

Godziny: 8:00 - 22:00


"LANO MEBLE"
Siwik Cezary
Tyble 63a
98-420 Sokolniki

Szukaj w sklepie:
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo prawo zgłosić reklamację.

Poniżej zamieszczamy przykład poprawnie sformułowanej reklamacji :

 

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu  lub jego nazwy i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub kopią paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"LANO MEBLE" SIWIK CEZARY
Tyble 43 c

98-420 Sokolniki

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"LANO MEBLE" SIWIK CEZARY
Tyble 43 c

98-420 Sokolniki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl